Metrologielaan 8,1130 Brussels
info@icb-institute.be
nl
  • nl
  • fr
Driving bus and coach to a better future
Menu
  • ONS INSTITUUT
    • Over ons
      • Oprichting van de ICB
      • Onze taken
    • Strategisch Plan & Jaarverslag
    • Team
    • Raad van Bestuur & Algemene Vergadering
      • Leden
    • GDPR Policy
  • Wetgeving
    • Sociale Gids
    • Preventie en Bescherming
    • Juridisch nieuws
    • Het juridische concept van de maand
  • TOOLS
    • voor de Onderneming
      • Kostprijsontwikkeling
      • Kostprijscalculators
      • Vakbekwaamheid
      • Toegang Beroep & Markt
      • Subsidiewijzer
      • GDPR
      • Vervoers-BTW
      • Modeldocumenten
      • Brandstofkost en verkoopprijs
    • voor de Chauffeur
      • Sociale Gids
      • Spiegels
  • STUDIES & PUBLICATIES
    • Impact COVID-19
    • Arbeidsmarktanalyse
    • Financieel
    • Marktonderzoek Autocar
    • Competitiviteit autocar
    • Werkbaar Werk
    • Internationale lijnen
    • Ecologische performantie autocar
    • Kilometerheffing
    • Effect van de praktijkopleiding "Ecodrive"
    • FCPT-Conference
  • PROJECTEN & SECTORALE ANALYSE
    • ETI Project : Evaluating to improve
    • Kerncijfers
      • Economisch gewicht
      • Voertuigen-km-pax
      • Arbeidsmarkt
      • Financiële indicatoren
      • Geregeld Vervoer
      • Autocarsector
    • TTT Verkeersveiligheid
    • BUSaanZET
      • Team BUSaanZET
      • Publicaties BUSaanZET
  • CONTACT
Meer pagina's

Geregeld en bijzonder geregeld vervoer

Sociale Gids > Geregeld en bijzonder geregeld vervoer

1. Definitie

2. Loonstelsel in het geregeld vervoer
3. Loonstelsel in het bijzonder geregeld vervoer

4. Automatische overdracht van personeel tijdens de toekenning van een nieuw contract van geregelde vervoer (SRWT)

©2023 Instituut voor de autoCar & de autoBus, alle rechten voorbehouden
Talen
  • Nederlands
  • Français