nl
  • nl
  • fr
Menu
  • Tools & Publicaties
    • Sociale Regelgeving
      • Preventie en Bescherming
    • Studies
      • Arbeidsmarktanalyse
      • Werkbaar Werk
      • Financieel
      • Marktonderzoek Autocar
      • Internationale lijnen
      • Competitiviteit autocar
      • Ecologische performantie autocar
      • Kilometerheffing
    • voor de Onderneming
      • GDPR
      • Modeldocumenten
      • Kostprijscalculators
      • Toegang Beroep & Markt
      • Brandstofkost en verkoopprijs
      • Vervoers-BTW
      • Subsidiewijzer
    • voor de Chauffeur
      • Spiegels
  • Activiteiten
    • TTT Verkeersveiligheid
    • Vakbekwaamheid 2022
    • FCPT-Conference
  • Cijfers
    • Economisch gewicht
    • Voertuigen-km-pax
    • Arbeidsmarkt
    • Financiële indicatoren
    • Kostprijsontwikkeling
    • Geregeld Vervoer
    • Autocarsector
    • Impact COVID-19
  • Ons instituut
    • De geschiedenis van het ICB
    • Onze belangrijkste opdrachten
    • Strategisch Plan & Jaarverslag
    • Team
    • Vacature
    • Raad van Bestuur & Algemene Vergadering
  • Contact
  • GDPR Policy
Meer pagina's

In de EU

Rij- en rusttijden > In de EU

1.1. Toepassingsgebied
1.2. Leeftijd van de bemanningsleden
1.3. Rijtijd
1.4. Rusttijd
1.5. Verbod op bepaalde soorten beloningen
1.6. Afwijkingen
1.7. Tijd besteed om zich naar een voertuig te begeven
1.8. De tachograaf
1.9. Aansprakelijkheid van de vervoersonderneming

©2022 Instituut voor de autoCar & de autoBus, alle rechten voorbehouden
Talen
  • Nederlands
  • Français